Tuesday 5 June 2012

Erti rindu


Aku ingin mnjadi matahari itu
Aku rinduku kepadamu wahai adinda..
Simpanlah rindumu itu wahai kekanda..

Bagaimana hendak ku simpan rinduku itu..
Aku perlu sampaikannya kepadamu..
Kerna rinduku telah memenuhi 7 lautan kasihku kepada mu..
Kerna kasihku telah memenuhi 7 petala cinta kepadamu..
Hanya engkau yang tak tahu..
Telah lama ku simpan rindu ini..
Untuk kita sama-sama kongsi..
Suatu hari nanti..
Tika kau halal untuk diri ini..

Engkau pergi jauh meninggalkan ku..
Engkau pergi tunaikan tanggungjawabmu..
Pemergianmu meruntun jiwaku..
Pemergianmu tanda ku perlukan dirimu.
Engkau pergi tinggalkanku sesuatu..
Kau tinggalkan ku dengan erti kehadiranmu
Kerna hadirmu melengkapi diriku..

"AKU SENTIASA MENDOAKAN AGAR JODOHKU DITAKDIRKAN UNTUK MU..AGAR JODOHKU ADALAH DIRIMU"


Hiasan je tak de kaitan
p/s Untuk yang muntah membaca ayat-ayat ni mohon ampun maaf. Aku tiada hak untuknya cuma aku sentiasa berdoa agar diriku layak untuk dirinya..

2 comments: