Tuesday, 12 June 2012

Ciuman manis

     Ciuman itu sangat manis. Walaupun aku belum lagi mendirikan masjid tetapi aku yakin dan konfiden bahawa ciuman itu manis, berlemak dan sangat enak. Janganlah buruk sangka kepadaku. Bukan bermakna aku melakukan sesuatu yang tak sepatutnya dilakukan, aku cuma hendak menzahirkan bahawa ciuman coklat itu manis. Ciuman coklat? Alaaa~ kisses la..tak tau-tau lagi?
Koleksi coklat yang diterima
     Setelah bangkit dari tidur, adikku menghulurkan bungkusan hitam yang tertera kiriman pos dari adik Erny den tu. Barang apa pula ni? Rupa-rupanya kiriman berberapa bar coklat toblerone dan coklat kisses. Ooo baru aku teringat yang aku ada 'paw' Erny souvenir dari Langkawi. Terima kasih banyak-banyak. Kepada sesiapa-siapa yang teringin nak ngorat adik den ni takpun nak kiriman pos coklat darinya silalah menelefon talian 012-3456789. Kalau rasa tertipu dengan nombor ni cuba telefon 012-344-tekan-tekan tak dapat.

     Entri kali ni tak de pape pon. Sekarang tengah tengok bola live Malaysia vs Lembupore. Sekarang pon tengah EURO2012. Jadi terlalu sibuk tengok siaran bola live, tak berkesempatan untuk hupdate entri blog. Terima kasih adik yang comel sangat~ (tangan ke bahu jari ke hidung mata ke atas) dengan pemberian coklat yang sedap-sedap.

"Terima kasih daun keladi,
 Daun keladi tanam tepi semak,
 Lain kali hantar-hantar lagi,
 Coklat yang sedap-sedap buat penambah lemak"

1 comment:

  1. hAHA...mase tu erny dah risau jugak kalau-kalau coklat sekalian tu cair bile brade di tgn abang..huhuhu

    ReplyDelete

There was an error in this gadget