Tuesday, 18 September 2012

Hmmm..orang nak ckp yang orang suka...bolehkan mama?

 


Daku amat menyayangi dirimu, daku ingin menyayangimu hingga ke syurga nanti,
Ku menyintai dirimu keranaNya, sesungguhnya Maha Suci Allah yang mengurniakan pelbagai kenikmatan kepada hambaNya. Hidup manusia pasti tidak lengkap tanpa kehadiran perasaan 'pelik' yakni perasaan cinta. Maka Allah Maha Mengetahui & mengurniakan cinta kepada kalangan manusia. Diri rasa bersyukur memiliki cintamu melalui cinta dariNya. Ku mengharapkan cinta ini kekal hingga ke syurga sana.

Sesungguhnya diri ini ingin jadikan dirimu halal untuk diriku, ingin ku bawa dirimu menyertai keluargaku, berkongsi kasih sayang ibu bapa serta keluargaku bersamamu. Diriku juga ingin sekali memiliki kasih papa mama mu serta kasih sayng ahli-ahli keluargamu. Sesungguhnya menikahi dirimu bukan sekadar mengahwini dirimu tetapi 'mengahwini' ahli-ahli keluargamu sekali.

Ingin sekali memimpin lembut tanganmu membawa dirimu bersama-sama ke syurgaNya, Inginku jadikan dirimu bidadariku di syurgaNya,bidadari lain biarlah dengan kerja mereka memenuhi mahligai indah hadiah dariNya tetapi aku hanya mahukan dirimu menjadi teman peribadiku wahai sayangku.

Diriku bukan lah lelaki yang terbaik di dunia ini tetapi diriku cuba untuk menjadi yang terbaik semata-mata mendapat keredhaanNya & memiliki dirimu. Sesungguhnya dirimu cukup baik untukku, cukup istimewa untuk diriku & sesungguhnya aku rasa diriku sentiasa dihargai bila bersama denganmu.

"Diriku tak sempurna seperti lelaki-lelaki lain tetapi selepas dirimu mengatakan dirimu menyayangiku kerana Allah bukan kerana kelebihanku mahupun kekuranganku, maka hatiku menjadi tenang, hati ku menjadi lega, Alhamdulillah & syukur ke hadrat Ilahi kerana telah kurniakan perasaan 'pelik' itu kepada dirinya untuk diriku"

"Moga-moga Allah sembuhkanlah sakitku & sakit yang ada dalam dirinya. Satukanlah hati-hati ini dengan segera. Moga Allah permudahkanlah urusan kami berdua"

P/S ini ada kena mengena dengan manusia yang sebenar ni tau.


Ikhlas tak ckp..          

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wah..kali ni siap ada "P/S ini ada kena mengena dengan manusia yang sebenar ni tau."

    dare2? :)

    ReplyDelete

There was an error in this gadget